توضیحات:
این پاورپوینت در مورد نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی در 43 اسلاید و شامل نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی،انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شناسی،تعاریف بازاریابی ،وظايف مدير بازاريابي ،بازاريابي انگيزشي،بازاريابي توسعه اي ،بازاريابي مجدد و منابع می باشد...
* بازاریابی شامل شناخت نظام بازار و نیازها و خواسته هاورفع آنها ازطریق مبادلات مطلوب است .
* بازاريابي يعني انجام فعاليتهايي مثل خريد و فروش کالا،حمل و نقل و انبار کردن آن
*
بازاريابي به مجموعه اي از فعاليتهاي بازرگاني اطلاق مي شود که جريان
کالاها يا خدمات را از توليدکننده تا مصرف کننده يا استفاده کننده نهايي آن
هدايت مي کند.
* بازاريابي عبارت است از فرايندي که طي آن افراد
و گروهها، از طريق توليد و مبادله کالا و فايده با ديگران، خواسته ها و
نيازهاي خود را تامين مي کنند.
بازارگرايي :گرايش به بازار و نيازهاي مشتري كه اولين ويژگي بازاريابي جديد است به عنوان يك فرهنگ و بينش پذيرفته شود .
بازارشناسي :
شناخت بازار تلاشي نظام مند است براي گردآوري ، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط
به همه اجزاي تشكيل دهنده نظام بازار مانند خريداران بالقوه و بالفعل ،
فروشندگان ، واسطه هاي گوناگون ، رقبا ، سازمانهاي تسهيلاتي و خدماتي و در
نهايت همه عواملي كه بر نظام بازار تاثير دارند .
بازاريابي : بخش بندي يا تقسيم بازارها و تعيين محصولات شركت براي مناسبترين بازارها .
بازارسازي :
نفوذ در بازار و معرفي و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده
از عوامل قابل كنترل بازاريابي (محصول، قيمت ، توزيع و پيشبرد فروش )